25 June 2011

Tango

Iako BsAs ima toliko toga da pruzi i predstavlja grad u kome ima toliko toga da se vidi, mislim da je samo ova rijec dovoljna da ga opise. Barem meni. BsAs sam izabrao zbog tanga, tamo sam ga trazio i svakodnevno nalazio.
Tokom citavog ovog puta mislim da smo imali dosta srece ali ona je tek dosla na vidjelo na dan putovanja iz La Paza za BsAs. Kako mi je let isao veoma rano i to preko Lime, to nisam bio svjestan jedne komplikacije koja se uveliko odvijala u Cileu. Zapravo, negdje na granici izmedju Argentina i Cilea je proradio vulkan i svu svoju prasinu i pepeo slao ka BsAs-u, tako da je tog jutra aerodrom bio zatvoren. Tek kada sam stigao u Limi saznao sam da je aerodrom zatvoren i da ga cas otvaraju cas zatvaraju. Nakon dva sata cekanja kapetan naseg aviona je donio odluku da poletimo. Poslije 4 sata leta smo sletjeli na aerodrom Ezeiza u BsAs-u i bili jedan od 8 aviona koji su slejteli tog dana. Na zalost, Marijin avion je bio odlozen ali je i ona dosla dan nakon toga.
Kao sto vec rekoh, odmah nakon dolaska smo se bacili u trazenju informacija oko milongi, casova, praktika i tome sl. (za sve neupucene: milonga - plesno vece tanga, casovi - casovi i praktika - casovi na kojima se samo vjezba tango). Srecom, preko Matijasa (momka koga sam ugostio u Podgorici) upoznali smo Marsela koji je inace i sam tanguero tako da smo imali pravog "vodica" za ovu vrstu desavanja.
Neka dnevna rutina bi nam bila da preko dana obilazimo BsAs a predvece da odemo ili na cas ili na milongu ili i jedno i drugo.
Kako je drugi razlog za nas dolazak bio cuveni argentinski mesni obrok, to nas je Matijas jednog dana odveo na njegovo omiljeno mjesto. Kada smo zavrsili obed moram da priznam da se bas ne sjecam najbolje sta sam radio narednih par sati jer sam se toliko bio najeo (da ne kazem kako je meso bilo ukusno) da mi je i zadnji eritrocit otisao u stomak.
I na kraju, treci razlog naseg dolaska (pa dobro, uglavnom ovo vazi za mene) jeste fudbal. Imao sam zelju da posjetim utakmicu Boke ili Rivera ali se do naseg dolaska prvenstvo zavrsilo i ostala su bila jos dva kola da se odigraju (ni meni ovo nije u potpunosti jasno). Elem, River jeste imao utakmicu na domacem terenu ali kako je to bila odlucujuca utkamica za njih (da li da ostanu u prvoj ligi ili ne) to je karata bilo nemoguce doci. Mogao sam ih nabaviti preko agencija ali mi je cijena od 70 eura bila ipak previsoka.
I eto, na kraju mi se opet ponavlja istorija. Izgleda da je onaj vulkan opet proradio pa su juce i danas otkazivani neki letovi. Iskreno se nadam da nece doci do otkazivanja mog ali cu tek sjutra znati.

2 comments:

  1. Puki, Marija, tek sad sam vidio blog. Volim vas!

    Btv, vidjeh na klipu sa rodjendana covjeka koga znam, Hernana Tiraboschija - ne mogu da vjerujem. Ako ste jos tamo, pozdravite ga!!!

    Djordjije

    ReplyDelete
  2. hahahaha.... it's a small world after all!!!!
    bojim se da ni ja ni Marija nismo vise u Argentini.
    :(

    ReplyDelete