30 June 2011

Over and out

Evo me nakon duzeg vremena. Moram da priznam da sam nesto izgubio volju da pisem, sto zbog (veoma) brzog povratka u rodnu grudu, sto zbog "gubitka" saputnika.
Elem, ja se pripovrnuh na stari kontinent sa sve mogucim peripetijama. Prvo mi je let za Rim kasnio 7 sati da bi opet ista kompanija (Alitalia) kasnila i sa drugim letom za Madrid jos sat vremena. Sve bi ovo bilo podnosljivo da ja nisam imao kupljenu voznu kart iz Madrida za Valensiju. Srecom ili time sto sam bio vidovit, kupio sam tu kartu 9 sati nakon prvobitnog vremena slijetanja na Barahu tako da sam uspio da stignem 20 minuta prije polaska.
A voz - kakv voz!!!! Jurili smo tricavih 300 na sat sa sve truckanjem da si mogao da pravis kulu od karata.
Valensija je definitivno grad koji bih obisao jos koji put. Samo da se posjeti Grad umjetnosti i nauke treba vam barem 2 dana (ako ne i 3) ali sam ga ja bukvalno pretrcao za 8 sati. I naravno pao s'nogu. Evo sam postavio neke fotke pa bacite pogled.
E sad koliko sam uzivao u Valensiji tako trenutno ne podnosim Bari. Prvo sto sam jedva nasao prenociste. Jeste da sam imao tri adrese ali nisam ocekivao ni da rodjeni Barani (ili kako se vec pise) ne znaju adrese u svom gradu. Sta vise, mapa a i same ulice su bile toliko konfuzne da se pitam kako neko uspijeva da se snadje u njima. A i ova vrucina!!!! Uh....
Eto, moj se put privodi kraju. Stoga smatrajte ovo poslednjim postom.

Ta-taaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment