03 May 2011

Ukratko

Dragi prijatelji, rodbino i ostala interesna maso. Evo Marija i ja krećemo na daleke pute a kako znamo da se većina od vas brine i interesuje o našim putešestvijama to smo i osmislili ovaj blog kako bi ste mogli da na, makar ovako virtuelno, pratite. Trudićemo se da kad god budemo mogli objavljujemo gdje smo bili, šta smo radili i kuda ćemo ići a takođe ćemo se truditi da sve to bude ispraćeno i sa što više fotografija.
Elem, naše putovanje će ukratko ovako izgledati: u utorak veče krećemo vozom za Beograd. Tamo ostajemo do četvrtka, kada krećemo za Zagreb (isto vozom). Da li ćemo ostati u Zagrebu ili Rijeci jedan dan još ne znamo ali nakon toga idemo za Veneciju. Tamo noćimo 2 noći kada hvatamo let za Madrid. Na žalost u Madridu smo svega 20 sati pa ne vjerujem da ćemo imati vremena da ga obiđemo. Iz Madrida, odvojenim letovima, idemo za Limu. Marija preko Bogote a ja preko Atlante (prokleti bili ameri što mi uzeše 100 eura za vizu!!!). Stižemo u Limu i tamo ostajemo 2 dana i gdje vadimo Bolivijsku vizu. Letimo za Cusco. Očekujem da će nam trebati par dana da se aklimatizujemo nakon čeka imamo nekih 20-ak dana da obiđemo predio oko Cusca (Machu Picchu,
Ollantaytambo i sl.), Titikaka jezero, La Paz i predio oko njega. Nakon toga, da budem precizniji 14. juna, letimo za Buenos Aires gdje ostajemo do kraja. Marija do 30-og (mada nisam siguran) a ja do 26-og.
Dalje nam se puti razdvajaju. Ja se vraćam a Marija ide za Meksiko (bar se tako nadamo). Moj povratak se očekuje 2. jula. Pripremite narodne mase.

Dosta za prvi post.

2 comments:

  1. Prvi comment od mene... HA! :)
    Ljudi, ljepo se provedite i cuvajte i naravno, pisite sve sto se desava + sve docarajte fotografijama!
    Srecno! Srecno!
    Jelica

    ReplyDelete
  2. šteta što nećete biti u prilici da pogledate ovu instalaciju i izaberete neku knjigu !

    http://www.vijesti.me/kultura/u-buenos-ajresu-knjiga-napravljen-toranj-visok-25-metara-clanak-19495

    katja

    ReplyDelete