19 May 2011

Lima

Danas sam se, po prvi put na putu, poprilicno iznervirao. Od svih stvari izdala me je ona na koju sam se najvise oslanjao (ovdje, naravno, ne racunam Mariju) tj. izdao me je fotoaparat!!!!
Iz nekog, njemu samo znanog razloga, odlucio je da se pokvari. E sad, kvar nije bas toliko strasan jer je u pitanju kvar autofokusa, pa aparat moze i dalje da se koristi. Istina, od sada ce fotkanje trajati malkice duze jer treba svaki put da trazim fokus i da mnogo vise paznje obracam na neka podesavanja nego sto sam do sada to radio. Potrazio sam i zvanicni servis Nikona u Limi i, na srecu, bio je veoma blizu hostela. Na zalost, ladno su mi rekli da im treba 6 dana samo da dijagnostikuju problem i jos zna koliko da ga poprave. Naravno, nije dolazilo u obzir da toliko ostanemo u Limi pa sam im se iz sveg srca zahvalio.
E sad, sto se tice ostatka dana, super je prosao. Jutros me je probudio toliko snazan miris mora tj. okeana da sam pomislio da mi je riba ispod jastuka. Prosetasmo malo do obale koja nas je i vise nego zapanjila. Barem do trenutka kada sam otkrio kvar na aparatu. Ogromne litice duz citave obale na kojima je smjesten grad a dolje, u podnozju, Pacifik sa ogromnim talasima.... Stvarno fascinatno.
Bismo danas i u Bolivijsku ambasadu da vidimo sta je sa vizom. Dadose nam nesto da ispunimo i spisak papira koje treba da im donesemo pa cemo sjutra da dobijemo vizu (bar se nadamo).
Planiramo za Cusco prekosjutra.

No comments:

Post a Comment