20 May 2011

Lima - Cusco

Od jutros sebe definitivno mogu smatrati pacifistom jer sam brcnuo noge u Pacifiku!!!!
And I'm quite happy about it..... :)))))))))

Sto se tice jucerasnjeg i danasnjeg dana.... pa kao sto se moglo i ocekivati, bilo je totalno neocekivano. Juce smo zapravo bili do istorijskog dijela Lime, gdje su uglavnom smjestene upravne zgrade. Taj dio grada je zapravo predstavljao pravu sliku Limu. Zapravo, dio gdje je nama hostel bio, Miraflores, je izgeda neko burzujsko mjesto sa sve bogatunima koji tamo zive (cak imaju i svoj golf teren!!!). Kada smo setali malo po tom kraju, prvo sto sam primjetio jesu naoruzan strazari na skoro svakom ulazu. Sta vise, bilo ih je i na obicnim parkinzima. Pored toga, sve kuce i zgrade su bile opasane visokim zidovima na kojima su bile ili bodljikave zice ili zice pod naponom!!! I, naravno, prvo sto sam pomislio "O moj Boze, gdje sam ja dosao, kad naoruzani ljudi cuvaju i prazan parking????" Poslije malo raspitivanja ispostavilo se da je to bogataski kraj Lime (sto do tada nisam znao) i da ljudi jednostavno mogu sebi da priuste privatno obezbjedjenje.
Elem, centar Lime je bio totalno drugaciji od toga i mnogo nam je vise pasovao. Posto smo malo zalazili u sporedne ulicicice (koje su vrvele od naroda) citava atmosfera nas je odusevila. Ovi ljudi su izmislili buvljak za Novopazarce. Ovdje sam vidio barem stotinu stvari koje nisam mogao ni da zamislim da mogu postojati i koji mi nikada nece ni trebati u zivotu.
Sjeli smo da jedemo u nekom restoranu. Iako nismo imali pojma sta smo narucili (osim supe), hrana nas je odusevila. Upravo supa je bila "prava domaca" i moram da priznam da bolju nisam jeo do sada. Od sada cu nju postaviti u svojoj glavi kao referetnu tacku za dobrocu neke supe!!!
Setajuci upadosmo na njihovu pijacu. Morali smo da uzmemo par vrsti sira (da probamo). Dosta su slicni nasim pa smo se tu nasli. U sklopu pijace bio je i riblji i mesni dio. Prvi pit sam vidio svjezu tunu. Barem 1/4 nje. Pa je i to bilo ko pola malo povece svinje!
Poslije toga nabasasmo na kinesku cetvrt. Malo se i tuda promuvasmo.
Morasmo da se vratimo do hostela kako bi smo se odmorili malo jer smo dogovorili da se nadjemo sa nekim lokalcima (preko CSa) blizu naseg hostela. Kad smo dosli u hostel morali smo da vidimo kada imamo letove za Cusco. Ispostavilo se da ih mamo samo rano izjutra. Kako nismo uzeli pasose iz Bolivijske ambasade, a vec je bilo 5 sati, to smo brze bolje uletjeli u taksi i odjurili do ambasade. Srecom, mogli su da nam daju pasose tako da smo, po povratku u hostel, kupili karte za Cusco (2 karte sa svim taksama su ispale oko 170 dolara).
Poslije toga odosmo da se nadjmo sa ovim drustvom. Pojavise se 3 cure iz Lime i jedan momak iz Finske. Porsetasmo malo, imadosmo najludju voznju autobusom (barem za mene) i popismo neke lokalne koktele sa nekom njihovom lozom.
Jutros sam morao da ustanm nesto prije Marije jer sam sebi zadao "must do" zadatak a to je da brcnem nogice u Pacifiku kao i da uzmem malo pijeska sa obale.
Spakovasmo se, uzesmo taxi i odosmo na aerodrom.
Let do Cusca je bio fenomenalan. Citavu Limu prekrivaju oblaci kao neki tepih iznad kojeg smo se odmah uzdigli. U daljini su se vidjeli Andi, koje smo zatim preletjeli. Letjeli smo mozda par stotina metar iznad njih tako da smo imali odlican pogled na pejsaze. Jednostavno oduzima dah!
Cim smo sletjeli u Cusco poceli smo da osjecamo uticaj nagle promjene nadmorske visine. Nimalo naivno, moram priznati. Ai svi prozivljavaju to tako da smo to i ocekivali.
Sad evo odmoramo u hostelu.
Hostel je inace BOLI GLAVA. Jednostavno ne mogu da vjerujem da je ovako dobar, i to pocevsi od smjestaja, cistoce, organizovanog druzenja i svega ostalog sto jedan hostel treba da ima.

Eto. Toliko od mene za sad.

P.S. Juce smo pravili pravu egzoticnu vocnu salatu. Papaja, avokado, marakuja, perukuja (zapravo ovo smo izmislili jer nemamo pojma sta je. Lici na marakuju a posto smo u Peruu onda je nazvasmo perukuja) i jos par vocki koje smo prvi put vidjeli. A salata - jednostavno nemam rijeci da je opisem. Ako bih zbog neceg emigrirao u Peru, to je njihovo voce. Takodje, ako postoji hrana bogova - to mora biti marakuja!!!!

1 comment:

  1. Hehe, Pacifisto, juce sam se i ja brckao u Pacifiku, ali u Kalifornijiskom obalskom parcetu :D
    Ako budes u blizini San Franciska, baci pokuku da se vidimo :D

    ReplyDelete